Drobnými detaily ve vašem interiéru dáváte (nebo nedáváte) jasně najevo, jak vám záleží na detailech, celkovém ladění interiéru a především budování vaší značky. Ještě než zákazník usedá ke stolu, vnímá mnoho drobností, které ovlivňují jeho názor, aniž bychom si to často uvědomovali. Už při příchodu nejspíš má doporučení od známého, podíval se na váš hezký web, potěšila ho pozitivní hodnocení v recenzích na Googlu, při příchodu do podniku si uvědomuje příjemné prostředí, hezký nábytek, přehledný jídelní lístek ale i čistotu prostoru … když si pak také povšimne decentně vyšitého loga na křesle, stejně pozitivně začne vnímat i vaši značku. Z vlastní zkušenosti z návštěv restaurací, hotelů a kaváren věřím, že naladění zákazníka je ze všeho nejdůležitější. Když zákazníka hned v úvodu potěšíte, později rád odpustí třeba i drobné prohřešky obsluhy.
Jak by mělo logo vypadat? Buďte decentní
Ze spolupráce s architekty nejčastěji vyplývají doporučení na decentní řešení. V praxi to bývá logo do maximální výšky 8 cm s barvou nitě v podobném tónu, jako je podkladová látka nábytku. Výrazný kontrast působí kýčovitě a zpravidla kazí příjemný dojem. Barvu nitě a podkladovou látku si můžete sami osobně nejdříve prohlédnout, abyste si byli jistí vhodností zvolené kombinace.
Jak vyšité logo vzniká?
Logo vyšíváme přímo do potahu, nejedná se o nášivku, jakou vídáte např. na uniformách. Nejdříve načisto nastříháme dílce látky. Ty pak vkládáme do speciálních vyšívacích strojů. Stroje mají vaše logo již zadané pomocí programu – stačí, když nám zašlete formát loga v křivkách. Následně stroje vyšijí loga, poté jednotlivé dílce sešívají a pokračujeme v čalounických pracích.
Ukázka strojů vyšívacích loga přímo do potahů nábytku
Kolik vyšítí loga stojí?
Logo vyšité přímo na nábytku působí mnohem luxusnějším dojmem, který výrazně převýší náklady vynaložené na úpravu. Kupodivu se totiž nejedná o velký náklad. V zásadě se loga vyšívají do větších sérií, kde samozřejmě se zvyšujícím množstvím klesá i jednotková cena. Na počátku uhradíte zavedení prvního loga do strojového programu, což zpravidla nepřesahuje 1000 Kč. Každé následující logo pak stojí řádově v desetikorunách.
Chcete vlastní brand na nábytku i vy? Napište nám a poradíme, jaké barvy vybrat.